Vigilante
I den här actionthrillern lever Kim Jiyong ett dubbelliv som elev på koreanska polishögskolan på dagarna och Vigilante på nätterna, då han personligen straffar brottslingar som undkommit lagen. Han omges av personer som alla har olika dolda avsikter.
Kim Jiyong förlorar sin mor till en gangster och börjar bestraffa brottslingar som undkommit lagen.
Copycat-brott utbryter i hela landet och Jo Heon och Choi Miryeo jagar efter Vigilanten.
Den falska Vigilanten föreslår att de ska slå sig samman. Jo Heon närmar sig Vigilantens identitet.
Miryeo rapporterar om Sewools påstådda brott och det blir en konflikt mellan Kim Jiyong och Jo Heon.
Sorken försöker begrava fallet genom att offra Kim Samdoo, men Samdoo hämnas med allt han har.