Alice Cares
Vårdroboten Alice, utvecklad av SELEMCA, lämnar labbet för att besöka äldre kvinnor: mrs. Remkes, mrs Schellekens-Blanke och mrs van Wittmarschen. I samarbete med distriktssköterskor och familj söker SELEMCA förstå hur Alice kan mildra ensamhet hos äldre kvinnor. Experimentet ger överraskande resultat för alla inblandade.