The Montaners
Familjen Montaner: möt och följ med denna ikoniska familj. Vi får se hur dom balanserar deras professionalla och privata liv. Ricardo Montaner är en av de mest ikoniska och om pratad musik artist i Latin Amerika.
Vi följer den ikoniska familjen Montaner, med en av de viktigaste artister i Latinsk kultur, Ricardo Montaner. Denna familj av artister har blivit en av de mest framgångsrika familjer inom underhållningsbranschen. Vi får en inblick av hur dom balanserar det professionella och privata livet. Ricardo och Marlene, föräldrarna, iakttar hur huset blir mer och mer tomt för dom. Deras äldsta son, Ricky, ska gifta sig med skådespelerskan och modellen, Stefi Roitman. Evaluna, den yngsta väntar barn med Camilo. Efter att ha gått igenom en svår tid med att balansera jobb och hans förhållande, så avslöjar Mau, mellan barnet, att han väntar barn med sin fru, Sara Escobar. Vi får se fina foton, och live spelningar. Vi får se familjens livsstil genom videoklipp ifrån mobiler, intervjuer och privata klipp.
Familjen har ett överrasknings party för Marlene, och besöker Camilo och Evas konsert.
Familjen Montaner åker till Argentina. Ricky och Mau har sin tour efter att ha varit lediga ett tag.
Familjen Montaner möter Camilo och Evaluna i Orlando för lite äventyr i naturen.
Hela familjen går på den Latinska Grammy galan, och Ricardo vinner sin första Grammy.
Ricky och Stefs efterlängtade bröllop är äntligen här. Följ med dom på deras stora dag.
Mau och Ricky skriver sånger för albumet, gör nya tatueringar, lär sig mer om Mexikansk brottning.