Story of... Tea
"Story of... tea" - Tillsammans med medresenärer från hela världen ger sig Rosie ut på en resa för att upptäcka fenomenet bakom te och te-drickande. Te odlas och produceras i över 40 länder runt om i världen, men på 1600-talet var te tvunget att importeras till stor kostnad och ansträngning från Kina.