Cold Creek Manor
En familj flyttar in i ett nergånget hus på landet som en gång var en ståtlig herrgård. När de börjar renovera upptäcker de att deras nya hem bär på hemligheter, döljer ett hemskt förflutet och kanske inte är helt övergivet av de förra ägarna.
Cold Creek Manor är en pulshöjande thriller som kommer att hålla dig på helspänn. När New York-borna Cooper Tilson (Dennis Quaid), hans fru Leah (Sharon Stone) och deras två barn väljer bort stadslivet för lugnet och tryggheten på landet, flyttar de in i ett nergånget gammalt hus som fortfarande är fullt med de tidigare ägarnas ägodelar. Att försöka förvandla det till sitt drömhus blir snart en komplett mardröm när den tidigare ägaren (Stephen Dorff) dyker upp, och en rad hemska händelser gör att de börjar ett läskigt sökande efter ledtrådar till herrgårdens mörka och skrämmande förflutna.