The Band That Wouldn't Die
I mars, 1984, packade en flyttfirma ner alla Baltimore Colts tillbehör och försvann i natten, något som lämnade stadens beundrare djupt chockade. Oscarsbelönade filmskaparen Barry Levinson (Rain Main, The Natural), han själv en Baltimore Colts-beundrare, berättar historien om stadens förlust genom ögonen på Baltimore Colts’s Marching Band.