Het Geheim
Åttaårige Ben älskar magiska tricks. Bens tafatta pappa Koos har också ambitionen att bli trollkonstnär, och en dag utför han en magisk illusion där han får Bens klasskamrat Sylvie att försvinna. Alla blir förfärade när något går väldigt, väldigt fel, och Ben och hans pappa hamnar ordentligt i knipa. Rolig och medryckande film av Lürsen, med fina framföranden av de unga skådespelarna och Maassen och Janzen i rollerna som Bens föräldrar.