Ronaldo vs. Messi - Face Off!
Experter jämför Ronaldo och Messi – barndom, talang, teknik, inflytande och marknadsvärde. En djupdykning i två av fotbollens största ikoner för att avgöra vem som förtjänar titeln som tidernas bäste spelare.