The Making of Moon Knight
Följ Oscar Isaac och Ethan Hawke när de visar hur Marvel Studios Moon Knight kom till liv. Genom insiktsfulla intervjuer med rollbesättningen och teamen, tillsammans med filmklipp från inspelningarna, drar Assembled upp ridån till denna innovativa och banbrytande serie. Dessutom innehåller The Making of Moon Knight en uppriktig ”diskussion runt runda bordet” med seriens regissörer.
Följ Oscar Isaac och Ethan Hawke när de visar hur Marvel Studios Moon Knight kom till liv. Genom insiktsfulla intervjuer med rollbesättningen och teamen, tillsammans med filmklipp från inspelningarna, drar Assembled upp ridån till denna innovativa och banbrytande serie. Besök karaktärens serieboksursprung och hör hur seriens kreativa team anpassade vissa element för att skapa Moon Knights hallucinatoriska historia. Tillsammans med Oscar Isaac får du utforska hans sätt att porträttera dubbla personligheter i samma kropp och se detaljerna som hanterar psykisk ohälsa på ett respektfullt och meningsfullt sätt. Ta en rundtur genom produktionens enorma och intrikat utformade inspelningsplatser, som också tjänar som ett sätt att förstärka seriens stora tema: Egyptisk mytologi. Möt May Calamawy som i den här serien får spela MCU:s första egyptiska superhjälte: Scarlet Scarab. Den här filmen innehåller en unik ”diskussion runt runda bordet” med Moon Knights regissörer, som har ett uppriktigt samtal om sitt inspirerade arbete av det episka projektet. Allt detta och mycket mer finns i The Making of Moon Knight.