Rivals
Tony återvänder, ärrad och farlig, och rivaliteter återuppstår. Men vem betalar krigets pris?
Parlamentsvalet annalkas, pressen ökar för Rupert och Sarah står vid ett vägskäl med Tony.
Valdagen vänder upp och ner på Rupert. Declan och Venturer har ett svårt beslut att fatta.
Maud återvänder till Rutshire när älskare blir vilseledda och ambitionen blir förförisk.