Houvast
En ung och begåvad cellist vars hela liv har kretsat kring hennes kärlek till musiken står inför en förlamande utmaning - svår scenskräck. Hennes värld slås i spillror när konserthallen under ett karriärsavgörande framträdande fylls av det fasansfulla ljudet av en sträng som går av, vilket ger resonans åt den djupa rädsla som har hemsökt henne i åratal. Medan den trasiga strängen ekar inom henne måste hon nu hitta en väg för att återfå sitt förlorade självförtroende, återuppbygga sin konstnärliga anda och besegra de obevekliga scenskräckdemonerna som hotar att tysta hennes passion för alltid.