Andra akten
Eva har precis sagt upp sig från sitt jobb på sjukhuset. Men hon hoppar glatt på ett extraknäck då den excentriska teaterdivan Harald Skoog behöver hjälp med sin rehabilitering. Vad som börjar som en katastrof växer till varm vänskap, spirande livsglädje och hopp om att livet inte är över. Faktum är att det kanske inte ens har börjat...