Sly Lives! (aka The Burden of Black Genius)
En granskning Sly & The Family Stones liv och arv – det banbrytande bandet som leds av den karismatiska Sly Stone – som visar bandets tid på topp samtidigt som det kastar ljus över bördan som följer med framgång för svarta artister i Amerika.