El ciclo Dreyer
Madrid, 1960-talet. Juridikstudenten Carlos driver en filmklubb tillägnad Dreyer, där romantik och intellektuella konflikter flödar. Hans flickvän Elena, prästen Santi och maskinisten Julia – hemligt förälskad i Carlos – brottas med tro, kärlek och identitet i ett Spanien som står inför en kulturell brytpunkt.