Deli Boys
När deras deli-tycoon-pappa plötsligt dör förlorar ett par bortskämda pakistanska amerikanska bröder allt och tvingas hantera sin Babas hemliga, brottsliga liv när de försöker ta på sig hans mantel i underjorden.
Efter att deras deli-tycoon-pappa plötsligt dör förlorar Raj och Mir Dar, ett par bortskämda pakistanska amerikanska bröder, allt och får reda på att deras Baba var mer knarkbaron än företagspamp. De skrämda pojkarna förs sparkande och skrikande (bokstavligen) in i den undre världen av sin Lucky Auntie och hennes fiende, Ahmad Uncle. Medan Raj och Mir fumlar från den ena löjliga katastrofen till den andra är varje rörelse de gör på liv eller död. För när din förvaltningsfond är borta, så är även lyxen att sabba saker borta.
Familjen Dar dränks i pengar och ber Max Sugar om hjälp, men han är mer intresserad av Lucky.
Med pengarna tvättade inleder Mir sin golfbaneaffär, medan Raj planerar att jaga Ahmad.
Max släpar med Lucky på parterapi, medan Mir och Raj leker detektiver för att hitta Ahmads mördare.
Grabbarna planerar att rädda Raj, medan Lucky ertappar Max med byxorna nere, och det är illa.