The Bear
Carmy, en ung gourmetkock, kommer hem till Chicago för att driva sin familjs smörgåsbutik. Medan han kämpar för att förvandla butiken och sig själv arbetar han tillsammans med ett tufft gäng anställda, som i slutändan visar sig vara hans utvalda familj.