Willow
Den unga Willow Ufgood hittar en övergiven liten flicka som har kraften att störta den onda drottningen Baymordas regering.
Den unga Willow Ufgood hittar en övergiven liten flicka som har kraften att störta den onda drottningen Baymordas regering. För att skydda barnet måste Willow övervinna mörkrets krafter i en kamp mellan det goda och det onda.