Guardians Of The Galaxy Vol. 2
Till tonerna av "Awesome Mixtape #2" fortsätter äventyret i Marvel Studios "Guardians Of The Galaxy Vol. 2", när gänget nystar i mysteriet med vilka som är Star-Lords riktiga föräldrar.