Homebird
Efter att ha hoppat av universitetet återvänder Conor till sin hemstad, som han lämnade utan ett ord för flera månader sedan. Vid havet möter han sin pappa för en spänd återförening. Hans känslomässigt slutna far kämpar för att nå fram till sin son.