The Acolyte
Hundra år före Imperiets uppkomst har Jediorden och den Galaktiska Republiken haft flera sekler av välstånd utan krig. Men under en utredning av en rad chockerande brott ställs en jedimästare inför en farlig krigare från sitt förflutna.
Jedierna hastar till en främmande planet för att hinna före den listiga mördaren till nästa offer.
I en tät djungel ställs jedierna inför en prövning när de möter ett växande mörker.