Modern Family
Modern Family är en komediserie som betraktar tre olika familjer genom en dokumentär filmskapares och hans medarbetares lins. Jay Pritchett (Ed O'Neill) är patriarken i denna komplicerade, röriga och kärleksfulla moderna familj.
Luke får det ultimata födelsedagskalaset och alla har något att säga till om, utom Luke.
Det blir ingen sömn när Jay fraterniserar, Phil dramatiserar och Mitchell lär barnet att sova.
En familj är som ett fotbollslag… vissa är med i startuppställningen och vissa är bänkade.