Bombjägarna: Andra världskrigets glömda bomber
De allierade släppte mer än 5 miljoner bomber över Nazityskland. Var tionde exploderade aldrig. Männen i bombröjargrupperna i Tyskland riskerar sina liv varje dag för att eliminera dessa farliga rester efter kriget. 5 000 odetonerade spränganordningar hittas varje år, och tiotusentals personer evakueras. I Tyskland rensar bombröjargrupper bort ungefär 100 bomber i veckan efter andra världskriget.