Glass
M. Night Shyamalan kombinerar berättelserna från sina världssuccéer – Unbreakable och Split – i en helt ny rafflande serietidningsfilm! David Dunn (Bruce Willis) jagar The Beast (James McAvoy) i en serie upptrappade sammandrabbningar medan den skugglike Mr Glass (Samuel L. Jackson) sitter inne med hemligheter som är livsviktiga för båda männen.
M. Night Shyamalan kombinerar berättelserna från två av sina enastående filmer – Unbreakable och Split – i en helt ny rafflande serietidningsfilm! Efter slutet av Split jagar David Dunn (Bruce Willis) Kevin Wendell Crumbs övermänskliga gestalt The Beast (James McAvoy) i en serie upptrappade sammandrabbningar. Men den skugglika närvaron av Elijah Price (Samuel L. Jackson) – även känd under sin pseudonym Mr Glass – påverkar händelserna. Han sitter inne med hemligheter som är livsviktiga för båda männen i den här fängslande kulmen på M. Night Shyamalans världssuccéer!