The Girl Next Door
Artonåriga Matthew Kidman (Emile Hirsch) är en högpresterande helylleelev som aldrig riktigt har levt livet… tills han blir förälskad i sin nya granne, den vackra och till synes oskuldsfulla Danielle (Elisha Cuthbert). När Matthew upptäcker att den "perfekta" granntjejen är en före detta porrstjärna, börjar hans skyddade tillvaro gå överstyr. Slutligen hjälper Danielle Matthew att komma ut ur sitt skal och upptäcka att man ibland måste riskera allt för den man älskar.