Huckleberry Finns äventyr
Huckleberry Finn, en busig liten pojke flyr hemifrån och följer Mississippifloden med en förrymd slav. Baserat på Mark Twains äventyr med ovanliga människor och livets lärdomar.
Kom ombord för en otrolig version av Mark Twains fantastiska äventyr när Walt Disney Pictures presenterar Huckleberry Finns äventyr. Det är den oförglömliga sagan om en busig liten pojke och en förrymd slav på en vild expedition till friheten. Medan paret är på deras livs resa längst den farliga Mississippifloden stöter de på ovanliga människor och en utmaning efter en annan! Du vill inte missa denna nya version av Mark Twains fantastiska berättelse! Actionpackad och fylld med spänning!