Love, Simon
Alla förtjänar en fantastisk kärlekshistoria, men för 17-årige Simon är det lite komplicerat. Han är tonåring och gay, men har inte kommit ut än, och känner inte till identiteten på den anonyma klasskamrat han har fallit för på nätet. Att lösa båda problemen kommer att bli ett sanslöst kul, skrämmande och livsförändrande äventyr.