Diana Princess of Wales - A Celebration of a life
Genom tidigare osedda arkivbilder och nya insikter tecknar denna film ett intimt porträtt av Diana, prinsessan av Wales. Bit för bit läggs berättelsen om en av 1900-talets mest ikoniska gestalter – en kvinna som fängslade en hel värld och lämnade ett outplånligt avtryck i historien.