Lady och Lufsen
I detta hjärtevärmande, romantiska äventyr, en tidlös nyinspelning av den tecknade klassikern från 1955, ger sig Lady, en överpresterande, bortskämd cockerspaniel och hemmahund, och Lufsen, en tuff men älskvärd, snabbpratande vildhund, ut på ett oväntat äventyr och kommer, trots sina meningsskiljaktigheter, allt närmare varandra och lär sig värdet av ett hem.