Watching
Josh sitter ensam på ett kafé och ser nöjt på världen som passerar. Han förnekar sin längtan efter servitrisen Annie, men när Carrick kliver in i hans liv uppstår en möjlighet som kan förändra allt. I den här nervkittlande thrillern är det förmågan att skilja sanning från lögn som avgör allt.