Star Wars: Uslingarna
Under den episka sista säsongen testas Uslingarna till gränsen i kampen för att återförenas med Omega medan hon möter sina egna utmaningar i ett avlägset imperialistiskt vetenskapslabb. Med truppen splittrad och med hot från alla håll, måste de skapa oväntade allianser, ge sig ut på farliga uppdrag och använda allt de har lärt sig för att frigöra sig från imperiet.