Moon Girl och Devil Dinosaur
"Marvels Moon Girl och Devil Dinosaur" är baserad på Marvels succéserieböcker där vi följer det 13-åriga supergeniet Lunella Lafayettes äventyr tillsammans med hennes T-Rex, Devil Dinosaur.
"Marvels Moon Girl och Devil Dinosaur" är baserad på Marvels succéserieböcker där vi följer det 13-åriga supergeniet Lunella Lafayettes äventyr och hennes 10-ton tunga T-Rex, Devil Dinosaur. Efter att Lunella av misstag tar med sig Devil Dinosaur till dagens New York City, jobbar duon tillsammans för att skydda stadens Lower East Side från fara.