Firma Fantasiflytt
Rocka loss med Firma Fantasiflytt, Disney Juniors favoritalternativband för förskolebarn! Rich, Scott, Dave och Smitty är snillen som jobbar tillsammans i ett idélager för att lösa ”nödsituationer” med sina vänner Nina och lagermusen.
Rocka loss med Firma Fantasiflytt, Disney Juniors favoritalternativband för förskolebarn! Rich, Scott, Dave och Smitty är snillen som jobbar i ett idélager för att lösa nödsituationer tillsammans med sina vänner Nina och lagermusen. I varje avsnitt blir det originallåtar framförda av bandet.