Out of The Box
Varje dag kommer en liten grupp grannbarn och leker i "Lådan", ett fantasiklubbhus gjort helt och hållet av målade kartonger. Tillsammans med de två vuxna Tony James och Vivian Bayubay McLaughlin, spelar barnen spel, gör hantverk, sjunger sånger och spelar upp historier i lådan.