LEGO Star Wars: Mandalorianen
Mandalorianen och Grogu ansluter sig till sina missanpassade allierade för en episk fest där de firar deras hjältemod. Medan vännerna underhåller publiken med berättelser om sina äventyr, hotar pirater.