King Arthur
Det här är den tappra berättelsen om Arthur (Clive Owen) och hans broderskap med Lancelot (Ioan Gruffudd), liksom lojaliteten hos Riddarna av Runda Bordet när de kämpar för friheten och dem de älskar.