Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge
Kapten Jack Sparrow jagas av rivalen kapten Salazar och en besättning av dödliga spöken som har kommit undan djävulens triangel. De är fast beslutna att döda varje pirat till sjöss... särskilt Jack.