Bad Boys
Will Smith och Martin Lawrence är ett radarpar som bekämpar brott i den här actionspäckade rullen om två schyssta killar som är riktigt "Bad Boys"! Heroin värt hundra miljoner dollar har just stulits från polisens förvar. Det som en gång var poliserna Mike Lowerys (Will Smith) och Marcus Burnetts (Martin Lawrence) största beslag i karriären hotar nu att stänga ner hela Miamipolisens narkotikarotel.
Regissören Michael Bay (The Rock, Armageddon) och produktionsteamet Don Simpson och Jerry Bruckheimer (Snuten i Hollywood, Top Gun) har skapat en spännande historia med explosiv action från början till slut. Will Smith och Martin Lawrence är brottsbekämpande kumpaner i den här actionfyllda rullen om ett par sjysta killar som är riktiga BAD BOYS! Konfiskerat heroin värt 100 dollar har just stulits från polisens förvaring. Det som en gång var ett karriärfrämjande tillslag för inspektör Mike Lowery (Will Smith) och Marcus Burnett (Martin Lawrence) hotar nu att stänga ned Miamipolisens narkotikaavdelning. När drogutredningen blir dödlig kidnappar mördarna det enda vittnet, en vacker polisinformant (Téa Leoni) och nära vän till killarna, vilket gör att saker och ting blir personliga! Snabba bilar, en läcker kvinna och nonstop-action gör BAD BOYS till en garanterat rolig film!