Pole to Pole with Will Smith
Will Smith kastar sig ut i extrema utmaningar efter att ha inspirerats av sin bortgångne mentor att utforska livets stora frågetecken. Han färdas från pol till pol i sällskap av forskare, upptäcktsresande och lokala experter.