BTS Monuments: Beyond The Star
Gruppens resa börjar med att övervinna utmaningar och konflikter för att nå toppen av den globala musikindustrin.
Få en inblick i de sju BTS-medlemmarnas dagliga liv och innersta tankar när de strävar efter mening och syfte med livet.
Framgången har en baksida. Även BTS:s medlemmar med anmärkningsvärda bedrifter fastnar i en svacka.
BTS-medlemmar hjälper varandra genom växtvärk och lär sig meningen med scenen och sig själva.
BTS är äntligen tillbaka på scenen i Korea. Men de kan inte längre kommunicera fritt med ARMY.