Muhammad and Larry
I oktober 1980 kom Muhammad Ali ut ur pensionen i ett försök att bli världsmästare i tungvikt för en aldrig tidigare skådad fjärde gång mot sin tidigare sparringpartner, Larry Holmes.
I oktober 1980 kom Muhammad Ali ut ur pensionen i ett försök att bli världsmästare i tungvikt för en aldrig tidigare skådad fjärde gång mot sin tidigare sparringpartner, Larry Holmes. Vi får se aldrig tidigare sedda bilder från dagarna som leder fram till titelmatchen, filmad av regissörerna Albert Maysles och Bradley Kaplan.