Chad Powers
Åtta år efter en oförlåtlig miss sätter stopp för hans lovande fotbollskarriär, försöker stjärnquarterbacken Russ Holliday återuppliva sina drömmar. Han maskerar sig som Chad Powers, en talangfull kuf som ansluter sig till det kämpande laget South Georgia Catfish.