Titanic: Case Closed
I den här dokumentären avslöjas och förklaras några av de saknade pusselbitarna i vår förståelse av den ökända förlisningen.
RMS Titanics förlisning är alltjämt en av de mest oväntade och mystiska tragedierna mellan människa och natur i mannaminne. Hundraårsdagen 5 april 2012 avslöjas och förklaras några av de saknade pusselbitarna i vår förståelse av den ökända förlisningen. För de som trodde att de visste vad som hände kommer den här filmen att bevisa att de senaste hundra åren burit mer i sitt sköte än vad som tidigare varit känt.