Crush
När en blivande ung artist tvingas gå med i sitt friidrottsteam på high school använder hon det som ett tillfälle att förfölja tjejen som hon länge varit kär i. Men hon märker snart att hon faller för en oväntad lagkamrat och upptäcker hur äkta kärlek känns.