Pappersmannen
En ensam ung man i 50-talets New York litar till sitt hjärta, sin fantasi och en bunt med papper för att vinna drömflickan.
I sitt första verk tar regissören John Kahrs animationskonsten i en ny, djärv riktning. Den här kortfilmen berättar historien om en ensam ung man i 50-talets New York, vars öde tar en oväntad vändning efter ett slumpartat möte med en vacker kvinna på vägen till arbetet. Han är övertygad om att hans drömflicka är borta för alltid, men får en andra chans när han får syn på henne på andra sidan gatan utanför hans kontor. Han har endast sitt hjärta, sin fantasi och en bunt papper att fånga hennes uppmärksamhet med, men hans ansträngningar är ingenting mot vad ödet har i beredskap.