All About Steve
Sandra Bullock och Bradley Cooper spelar huvudrollerna i denna roliga berättelse om en kvinna som jagar en kameraman landet runt, och försöker visa honom att de är menade för varandra.
Sandra Bullock (The Proposal) och Bradley Cooper (Baksmällan) spelar huvudroller i denna hysteriska komedi om en blind-date som slutar helt galet. När den excentriska men sympatiska Mary blir ihoptussad med Steve, en TV-kameraman som jobbar på Nyhetskanalen, faller hon handlöst. Det gör dock inte Steve. Dejten slutar allt annat än bra.