Aladdin
Från Disney kommer den fängslande och färgsprakande live-action-versionen av den tecknade klassikern Aladdin; den spännande berättelsen om den charmerande fattiglappen Aladdin, den modiga och målmedvetna prinsessan Jasmin, och Anden, som kan vara nyckeln till deras framtid.