Being the Queen
Being the Queen använder aldrig tidigare skådade intervjuer med de som känner drottningen personligen. Med filmer och foton från arkiven ger denna timmes långa special en närmare titt på hennes liv och några av de mest viktiga händelserna i den brittiska monarkins historia.