Boston Strangler
En verklighetsbaserad thriller om de banbrytande reportrarna som publicerade storyn om den notoriske Bostonstryparens många mord: Loretta McLaughlin, reporter på tidningen Record-American och hennes kollega och förtrogna Jean Cole. När mördarens offer blir allt fler, fortsätter duon modigt sin granskning och riskerar sina liv i sitt sökande efter sanningen.