Breaking2
Efter sex månader med avancerad vetenskaplig träning, försöker tre av världens bästa långdistanslöpare knäcka tvåtimmarsbarriären för maraton. Dessa pionjärer ger sig ut på en världsomspännande resa för att göra historia: från att testa vindtunnlar och löplabb i USA, till att balansera träning med det dagliga livet i östra Afrika och det slutliga hjärtbultande loppet i Italien.