Déjà Vu
Federale agenten Doug Carlin (Washington) tas till ett topphemligt statligt labb som använder övervakningsutrustning med time shifting-funktion för att förhindra brott.
Oscarsbelönade Denzel Washington (Bästa manliga skådespelare, 2001) spelar huvudrollen i stjärnproducenten Jerry Bruckheimer och succéregissören Tony Scotts svindlande action-thriller Déjà Vu. Federale agenten Doug Carlin (Washington) kallas in för att säkra bevis efter en fruktansvärd explosion ombord på en New Orleans-färja. Istället blir han förd till ett topphemligt labb, där det finns övervakningsutrustning med time shifting-funktion. Men kan denna högteknologiska utrustning verkligen hjälpa Carlin att ändra på det förflutna? Förbered dig på en explosiv och fascinerande film med massor av spektakulär action som du kommer att vilja uppleva om och om igen.